A Secret Weapon For ماگ حرارتی

Wiki Article

طراحی ماگ ها به گونه ای است که یک وسیله شخصی و غیر رسمی محسوب شده و هر فرد تمایل دارد ماگ مخصوص به خودش را داشته باشد.

چاپ خانگی: با دستگاه چاپ سابلیمیشن خانگی می توانید در منزل روی ماگ چاپ کنید

ماگ های حرارتی نمونه ای از ماگ های سرامیکی هستند که سطح خارجی آنها به جوهری خاص آغشته می شود که با ریختن آب جوش در آن به تدریج رنگ بدنه ی آن تغییر کرده و یا طرح روی لیوان نمایان می شود و از آن به عنوان ماگ جادویی نیز نام برده می شود که می توان عکس های خانوادگی و شخصی را نیز بر روی بدنه ی آنها چاپ نمود.

به دلیل ویژگی‌های خاص خود برای مصارف مختلفی به کار می‌رود. به‌عنوان مثال:

این نوع ماگ ها از جنس و طرح های مختلفی از جمله چینی، چوبی، پلاستیکی و سرامیکی ساخته می شود. این نوع ماگ ها به دلیل وجود طرح های جذاب و متنوع بسیار پر طرفدار می باشد.

فقط یه ایراد کوچیک میتونم بگیرم اونم اینه که ارسال و تحویل شون به نظر شخصی من یه کم زمان زیادی داره

واقعا خیلی ازتون ممنونم خیلی بهتر از اون چیزی بود که فکر می کردم

ماگ به دستم رسید. خیلی خوب شده بود. من برا کادو تولد گرفته بودم.

ماگ مخصوص قهوه سرامیکی با جداره ی نسبتا ضخیم می تواند دمای نوشیدنی را تا مدت زمان مشخصی حفظ کند، برای نگهداری نوشیدنی در فریزر و گرم کردن در ماکرویو نیز می توان از آن استفاده کرد.

البته این ماگ ها معایبی نیز دارند که می توان به شیوه شست و شوی آنها اشاره کرد. از آنجایی که جوهر این نوع از ماگ ها متفاوت می باشد، نمی توان برای شستن آنها از اسکاج های زبر استفاده نمود.

انتخاب طرح ماگ یا لیوان حرارتی به سلیقه شخصی شما بستگی دارد و میتوانید بر اساس علایق خود طرح و مدل آن را انتخاب کنید، اما اگر طرح‌‌های موجود در بازار را نمی‌‌پسندید و یا می‌‌خواهید طرحی مخصوص به خودتان را داشته باشید میتوانید طرحی از تصویر خودتان یا مناظری که به آن علاقه دارید را سفارش دهید، چرا که امکان چاپ طرح دلخواه بر روی ماگ حرارتی وجود دارد.

ماگ های حرارتی معمولا لیوان های بزرگ از جنس سرامیکی هستند. ماگ حرارتی دو نوع می باشد.

به همین دلیل از این ماگ های جادویی برای هدیه به دوستان و آشنایان و یا تبلیغ کسب و کار های مختلف استفاده خواهد شد.

بهترین ماگ حرارتی بایستی جنسی باکیفیت و ??????? ????? کارایی بالایی داشته باشد تا بتوان مدتها از آن استفاده کرد بدون آنکه کیفیتش را از دست بدهد.

Report this wiki page